duminică, 17 iunie 2012

de dragoste



eh!
se aude foarte clar
cum vecina de deasupra face pipi la wc
pieptănul meu din baie ce stă în paharul ciobit
se reflectă în oglindă alături de peretele albastru
ca o variantă a unei poze de la țară
cu un ghiveci cu flori aflat pe pervaz

nici măcar mirosul de clătite
ivit ca un hoț în cameră
nu îi distorsionează reflexia
cum s-a întîmplat aseară
când m-am văzut în oglindă cu purici
(pasta de dinți ascundea capul unui șarpe
eu stăteam cu picioarele într-o mlaștină
dorul nu mai salva)

continui să ascult vecina cum face pipi
ca pe un post de radio

mă ridic de la laptop deasupra lucrurilor
până aproape de tavan
mă duc la bucătărie să văd aragazul
cum dă din picioare

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!