marți, 12 martie 2013

Pariu pe Poezie

Dragilor, vă propun o provocare. Mai întâi, dacă nu știți ce e cu Pariu pe Prietenie intrați aici. Acum, că știm toți despre ce este vorba, iată ce vă propun: lăsați la această postare un comentariu cu o poezie de-a voastră până Sâmbătă 16 Martie 2013, să zicem ora 00:00, și cele mai reușite creații vor fi citite în cadrul evenimentului PpP ce va avea loc pe 17 Martie 2013 în Clubul Mojo din capitală, de către echipa Pariului ajutată de unul dintre invitați, actorul Cătălin Găian -Konig. Un juriu format din membri echipei Pariului va analiza fiecare text în parte trimis de voi și va face selecția. Dovada că poeziile vor fi citite va fi transmisia live care va avea loc, linkul de unde o să puteți urmări ediția de Duminică urmând să apară pe grupul de face al Bocancului Literar, ca și pe pagina de face a Pariului, Duminică în jurul orei 18.
Juriu care va citi și analiza textele este formată din: subsemnatul, Raluca Neagu, Claudia Minela, Andreea Alexandra Vraja. Poeziile alese vor face parte și dintr-un grupaj ce-l voi posta Luni pe blog.
Deci, ce ziceți, ne ajutați cu texte cu care să asezonăm ediția de Duminică? Aveți curajul? Puneți Pariu pe Poezie?

33 buşeli:

  1. pânze de pictură




    iubita mea mă vrea pictor
    îmi vrea mâinile să se înghesuie peste toate celulele ei
    caută picturi în ulei cu nuduri perfecte
    îşi face mustăţi se crede dali se roteşte prin cameră şi dansează
    cu fiecare acuarelă în parte
    până când fotoliul cutia de bere masa televizorul
    sunt curcubee plastice
    ornate cu diverse bucăţi lemnoase zgâriate de motanul galben
    cu ochii negri

    iubita mea stă dezbrăcată cu faţa la tablouri
    îmi cere să o pictez într-o pădure plină de ceaţă
    am spatele transpirat şi pensulele mele murdăresc pânza
    îi dau suflu îi dau negru galben roşu verde
    o unghie îmi intră în carnee şi o las acolo
    venele îmi plesnesc ca nişte biciuri răsunând pe câmpuri
    o rază de lumină îi atinge glezna miroase a cărbune
    câmpul meu vizual se limitează doar la umbre şi fum
    la sânii micuţi la curbele fine
    iubita mea îşi fumează sufletul prin toţi porii
    muşcă din măr deschide cutii se joacă
    o las să-mi umble prin sertare
    scoate tablourile vechi şi le rupe
    e nervoasă e fericită tristă bucuoasă uimită speriată
    eu închid ochii şi pictez

    iubita mea a obosit
    se aşează pe un scaun cu spătarul rupt
    mă întreabă dacă mai am culori petru cercei şi lănţişoare
    îi spun că nu îmi trebuie tabloul e gata
    e plin doar de feţe lumini şi cadre
    o pădure pe fundalul casei noastre şi cuvinte multe
    despre ea despre noi despre viitor despre trecut despre prezent
    sunt pe jos sticle de vin şi pahare sparte
    ultimele haine înainte de a face dragoste
    primul trandafir primit de la mine şi multe poze
    casete şi discuri cu melodii de jazz

    iubita mea mă sărută
    am două dungi trasate peste ochi
    şi văd prin ele
    femeia din tabloul vieţii mele

    RăspundețiȘtergere
  2. Chipul din lună - Sorin Teodoriu

    Se înnoptase și odată cu întunericul, venise și răcoarea primăverii timpurii. Ne plimbam în Grădina Botanică, potecă întortocheată printre brazi și pini, ocolind pâlcuri de ghiocei și brândușe. Valuri de iarbă se unduiau ca sub pașii unor pitici invizibili, ce vegheau să nu rupem crengile înmugurite cu o seară înainte. Vrăbiile agitate priveau spre răsărit, să dea de știre când sosesc rândunelele, trebuiau să ajungă, un cocor anunțase deja într-o dimineață, tocase zgomotos în ciocul lui ascuțit, negura alungată de soare.

    Luna privea printre copacii rușinați de goliciunea lor, iar pe crengile argintii, veverițe harnice lustruiau scoarța pădurii de praful stelar și astrul se albea în fiecare clipă. Iar pulberea aceea se risipea strălucitoare peste tot, am simțit-o mai întâi pe frunte și am râs. Ne priveam unul pe celălalt și râdeam pentru că părul nostru lumina de parcă era încărcat cu licurici.

    Din cer s-a desprins o cometă, s-a rostogolit precum o ghindă incandescentă, lăsând în urmă un fel de pudră, apoi a dispărut, și-a ascuns căderea printre acele brazilor și s-a ghemuit undeva în iarbă, să se transforme mai târziu într-un pitic invizibil, un paznic al locului, cu arbaleta pregătită să trimită săgeți în bolul încărcat cu aur al lunii, să picure cu scântei pe frunțile noastre aprinse.

    Îți spuneam că era răcoare, se înnoptase și ne îndepărtam de pădurea aceea, eram pe o altă alee, mai largă, vraja rămăsese înapoi, știam că o să ne aștepte, iar chipul din lună se uita în urma noastră, voia cu tot dinadinsul să rețină detalii.

    Se uita după noi și zâmbea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ultim bypass


    Roteşte camera,
    Opreşte-o-ntr-un punct.
    Râvnesc chirurgical la mijloc,
    Vascularizat şi blocat în bătăi.

    Cu pieptul deschis, mă scurg,
    Simptom altoit, conectat la aparat.
    Descărcat, o iau la fugă,
    În exces de puls şi-o dungă.

    Sunt sunet al disperării,
    Pacient al morţii
    Şi energie pentru o ultimă bătaie.
    Ochii-mi deschid …

    Rămân vis stors cu o dorinţă …

    O, tu, lume rea!
    Coase-mă om,acoperă-mi ochii
    Şi dă-mi etichetă cu alt nume!
    Fă-mă cenusă şi loveşte-mă de stânci,
    La munte, vânt şi ceaţă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă

    Dacă în ochi ai lacrimi şi-n piept îţi gem suspine,
    Şi-un nod în gât îţi urcă şi să blestemi îţi vine,
    De simţi că îţi e ciudă pe lume şi pe oameni
    Şi-ai vrea cu toţi să piară fiindcă cu ei tu sameni,
    De îţi apare totul ciudat, lipsit de sens,
    Sau dacă viaţa-ţi pare numai un vid imens,
    E bine de furtuna-şi dezlănţuie armate
    Cu tunete ca tobe ce bat înfuriate
    Şi cete de sălbatici, cu suliţi mari de fulger
    Şi cu tam-tam de ploaie,
    Şi vânt – năprasnic muget.
    E bine, căci furtuna e răzbunarea ta,
    Sau pentru că poţi plânge, temându-te de ea.

    Dar dacă,-n loc de asta, un soare cald zâmbeşte
    Şi-oricare fir de iarbă viaţa preamăreşte,
    Un imn e orice floare, şi orice pom – un cântec
    Slăvind mereu natura şi-al ei vrăjit descântec,
    Atunci abia-ţi dai seama că nimănui nu-i pasă
    De pentru tine viaţa-i urâtă sau frumoasă,
    Că timpul nu se-opreşte, oricât de mult o vrei,
    C-aceeaşi fi-va lumea şi după ce-ai să piei.

    Te simţi atuncea singur, făr’ prieteni, făr’ de rost
    Şi, regretând ce fost-a, visezi la ce n-a fost.

    RăspundețiȘtergere
  6. Suna bine, dar nu am noutati, asa ca zic pas. Abia astept sa vad grupajul de luni!

    RăspundețiȘtergere
  7. Timpul meu

    Timpul îmi e corabie în deșert

    Triumf înțepenit în ritualul orei de-așteptare

    Indiferența în gândul meu s-a arcuit

    Și inima mi-a transformat-o în visare.



    Timpul îmi e neînțeles păcat

    Plătit va fi cu anii ce se-adună

    Hamal ce cară saci de lucruri care nu s-au întâmplat

    Neîntâmplate vor rămâne pentru totdeauna.



    Felul cum timpul trece nu mi-a fost obiectiv

    Pe mâna cea de clipe ani am cheltuit, visând fericirea deplină

    Și fericirea nu a mai venit

    Iar timpul meu s-a terminat, pierzându-se în lumină.

    Atena Ivanovici

    RăspundețiȘtergere
  8. poveşti de noapte bună - Adelina Gabriela Clondir



    te-am iubit ca un nor de ploaie care plouă în zadar
    ştiu că ai plâns fiindcă vântul mi-a legat ochii şi s-a jucat
    iarăşi
    cu noi de-a v-aţi ascunselea
    am căutat libertatea cu mâinile zbătându-se
    prin stratul de ozon
    m-ai căutat până
    dar te-ai oprit la 'până'
    atunci o articulaţie a trosnit în ceafa ta
    iar gâtul ţi s-a încovrigat spre stânga
    lăsându-ţi propria ploaie să trosnească pe asfalt
    eu însă te-am căutat până azi
    în farfuria imensă cu oameni

    ţi-am simţit ochii sudaţi de fostul meu loc pe cer dar
    eram deja departe
    poate m-ai urât poate ai crezut că am fugit poate poate poate
    nu ştiu dacă m-ai mai iubit de-atunci sau dacă m-ai iubit măcar
    vreodată
    de fapt am fugit, fugisem deja cu mult timp în urmă
    când ai plecat capul pentru prima oară din calea frigului
    m-ai pierdut şi n-ai mai putut să mă recunoşti
    am aruncat în zadar furtuni spre tine dar apoi
    apoi a trebuit să mă pensionez şi să plâng doar vara
    probabil atunci mă detestai pentru că-mi azvârleam gelozia
    pe ţărmurile mării în care te aruncai

    acum am îmbătrânit amândoi suntem grizonaţi şi
    iarna trecută te-am revăzut printr-o fereastră privind
    cerul nopţii
    aveai praf de stele pe umerii aduşi
    m-ai văzut
    m-ai văzut după atâţia ani din nou printr-o sticlă
    erau ochelarii de care aveam nevoie ca să ne privim
    şi să mă rogi să vin

    în seara asta, iubito
    îţi cobor o scară iar te las să vii
    în patul meu de deasupra
    ca să-mi poţi asculta poveştile cu nori
    revărsându-se cu nişte săruturi în propria ta
    ureche.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o poezie care-mi place, dar care mai trebuie putin prelucrata
      iata o varianta pe care ti/o propun


      VARIANTA PREUCRATA

      te-am iubit ca un nor care ploua in zadar
      ştiu
      ai plâns fiindcă vântul mi-a legat ochii şi s-a jucat
      cu noi de-a v-aţi ascunselea
      am căutat libertatea cu mâinile zbătându-se
      prin stratul de ozon
      m-ai căutat până
      te-ai oprit la 'până'
      o articulaţie a trosnit în ceafa ta
      gâtul ţi s-a încovrigat spre stânga
      lăsându-ţi propria ploaie să trosnească pe asfalt
      te-am căutat până azi in farfuria imensă cu oameni

      ţi-am simţit ochii sudaţi de fostul meu loc pe cer
      eram deja departe
      poate m-ai urât poate ai crezut că am fugit poate poate poate
      nu ştiu dacă m-ai iubit
      de fapt am fugit am fugit deja cu mult timp în urmă
      când ai plecat capul pentru prima data din calea frigului
      m-ai pierdut şi n-ai mai putut să mă recunoşti
      am aruncat în zadar furtuni spre tine
      a trebuit să mă pensionez şi să plâng doar vara
      probabil atunci mă detestai pentru că-mi azvârleam gelozia
      pe ţărmurile mării în care te aruncai

      acum am îmbătrânit amândoi suntem grizonanţi
      iarna trecută te-am revăzut printr-o fereastră
      priveai cerul nopţii
      aveai praf de stele pe umerii aduşi
      m-ai văzut
      m-ai văzut după atâţia ani din nou printr-o sticlă
      erau ochelarii de care aveam nevoie ca să ne privim
      şi să mă rogi să vin

      în seara asta, iubito
      îţi cobor o scară
      te las să vii în patul meu de sus
      ca să-mi poţi asculta poveştile cu nori
      revărsându-se cu nişte săruturi în propria-ti
      ureche.

      Ștergere
    2. o poezie care-mi place, dar care mai trebuie putin prelucrata
      iata o varianta pe care ti/o propun


      VARIANTA PREUCRATA

      te-am iubit ca un nor care ploua in zadar
      ştiu
      ai plâns fiindcă vântul mi-a legat ochii şi s-a jucat
      cu noi de-a v-aţi ascunselea
      am căutat libertatea cu mâinile zbătându-se
      prin stratul de ozon
      m-ai căutat până
      te-ai oprit la 'până'
      o articulaţie a trosnit în ceafa ta
      gâtul ţi s-a încovrigat spre stânga
      lăsându-ţi propria ploaie să trosnească pe asfalt
      te-am căutat până azi in farfuria imensă cu oameni

      ţi-am simţit ochii sudaţi de fostul meu loc pe cer
      eram deja departe
      poate m-ai urât poate ai crezut că am fugit poate poate poate
      nu ştiu dacă m-ai iubit
      de fapt am fugit am fugit deja cu mult timp în urmă
      când ai plecat capul pentru prima data din calea frigului
      m-ai pierdut şi n-ai mai putut să mă recunoşti
      am aruncat în zadar furtuni spre tine
      a trebuit să mă pensionez şi să plâng doar vara
      probabil atunci mă detestai pentru că-mi azvârleam gelozia
      pe ţărmurile mării în care te aruncai

      acum am îmbătrânit amândoi suntem grizonanţi
      iarna trecută te-am revăzut printr-o fereastră
      priveai cerul nopţii
      aveai praf de stele pe umerii aduşi
      m-ai văzut
      m-ai văzut după atâţia ani din nou printr-o sticlă
      erau ochelarii de care aveam nevoie ca să ne privim
      şi să mă rogi să vin

      în seara asta, iubito
      îţi cobor o scară
      te las să vii în patul meu de sus
      ca să-mi poţi asculta poveştile cu nori
      revărsându-se cu nişte săruturi în propria-ti
      ureche.

      Ștergere
  9. Inca una si gata :-)

    Mesajul ascuns

    Călătoream peste cărări de clipe amăgite

    Fugeam printre minute grabnic dăruite

    Orele ades le cheltuiam visând

    Nopțile le vegheam așteptând.



    Aripi chemam la mine să m-ajute să zbor

    Timpul să ardă-n flăcări, ca sufletu-mi de dor

    Zile să se topească pe-al așteptării altar

    Le renegam pe-o mână de clipe de nectar.



    Emoții răscolite din cel mai dulce rai

    Suflete mângâiate de îngeri aduceai

    Îmbrățișări neșterse, căzute fără glas

    În amintirea inimii, prea triste au rămas.



    Am înțeles târziu, și nimeni nu mi-a spus

    Că a trăi doar clipa nu este de ajuns

    Trăiește viața toată, nu infim ci fabulos

    Iubirea dăruiește-o cui îi este de folos.

    Atena Ivanovici

    RăspundețiȘtergere
  10. dixit!

    Nu mă voi vinde pe un pumn de-arginţi,
    Deşi un pumn de-arginţi mi-ar prinde bine,
    Căci port pe ramuri fructe prea cuminţi
    Ca să le vând en-gros la orişicine!

    Nu mă voi pune-n galantar de-a rândul
    Cu numere şi sorturi de sezon –
    Sezonul meu nu-i de cuprins cu gândul
    Acestor târgoveţi cu gust cazon.

    Nu sunt politic, nu sunt apolitic,
    Nu-s mercantil, ci doar atemporal:
    Mi-e spiritul de gloată paralitic,
    Şi nu dau la prezent extemporal!

    Număr curent, de cont, sau etichetă
    Nu port – şi la ego nu fac rabat.
    Port inimă, şi-o fire mai discretă,
    Şi nu bat câmpii, câmpul când străbat.

    Nu sunt cuminte, nu sunt necuminte;
    În cataloage nu mă regăsesc;
    N-am standard, n-am nivel, şi n-am cuvinte
    De-acoperire-atunci când mai greşesc.

    Nu mă voi vinde pe un pumn de-arginţi
    Şi nici pe toţi arginţii din cuprins -
    Port doruri, taine, vise prea fierbinţi;
    Nu sunt o marfă, nu mă vând – AM ZIS!

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt un boem cu spiritul uscat- Victorița Tudor

    m-am învelit cu goliciunea de rugină a frunzelor
    căci simt că doar carnea lor veștedă
    îmi mai poate da umbra unei mișcări,
    atingerile staticului deschis,
    dimineți, deși cu cercurile rupte.

    îmi sunt mâinile frunze și inima e și ea o frunză
    desprinsă de albastru, valsând printre ierburile cerului,
    gustând din verdele senin.

    căci ești doar tu, adică sunt doar eu,
    cu ramurile atârnate de culoare și-un nimic
    înotând prin dezordine, mâncând muzică,
    scriind mitul nostru de boemi cu spiritul uscat,
    prins de scoarța trupului.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie mi-a atras atentia, in afara de poezia Adelinei și poemul Victoritei Tudor, dar am mici sugestii cu care autorul poate sa nu sa fie de acord. :D:

    sunt un boem cu spiritul uscat

    m-am învelit ÎN goliciunea de rugină a frunzelor
    simt că doar carnea lor veștedă
    îmi mai poate da umbra unei mișcări,
    atingerile staticului deschis,
    dimineți, deși cu cercurile rupte.

    îmi sunt mâinile frunze și inima e și ea o frunză
    desprinsă de albastru, valsând printre ierburile cerului,
    gustând din verdele senin.

    căci ești doar tu, adică sunt doar eu,
    cu ramurile atârnate de culoare și-un nimic
    înotând prin dezordine, mâncând muzică,
    scriind mitul nostru de boemi cu spiritul uscat,
    prins de scoarța trupului.

    RăspundețiȘtergere
  13. moartea e un graffiti scris pe inimă

    moartea nu are profil de facebook
    deși e prietena tuturor o găsești la colțul blocului
    asmuțind câinii îți împinge mașina îți leagănă copilul
    oriunde ai nevoie de ea, chiar și pe timp de pace
    împarte vieți pe carosabil seacă fântâni
    dezbracă mirese în noaptea nunții

    și toamna e mult mai sociabilă
    se simte în largul ei printre atâtea frunze
    sărută mai apăsat, predă alchimia
    notează în agendă informații confidențiale
    celor plictisiți de spovedanii web

    s-au îndrăgostit de ea toți vecinii de palier
    de mersul ei cu vino-ncoa
    bărbații vor s-o agațe la semafor
    însă e atat de inaccesibilă
    ca o senzație de arsură în plexul solar

    RăspundețiȘtergere
  14. Ştefan, iată că vin şi eu cu o poezie. O fi bună, nu ştiu. Voi să decideţi. Mult succes în demersul vostru. Mă bucură.

    la început cuvântul a fost pentru tine (de Ottilia Ardeleanu)

    are un aer smerit de sonetist
    cum îşi ţine mâinile ca pentru a implora
    arta cu aripi de metal se înalţă dintre degete
    lungi de parcă ar fi anume făcute să cânte la cuvinte albe
    notele grave reies de foarte aproape de oameni

    şi nu pare deloc singur aşa rugându-se pentru cei
    săraci cu duhul nu ne vedem de numele lui
    ca o înclinaţie de viaţă trăită nu avută

    dincolo cerul o carte care se deschide întâia
    zi de creaţie

    stă cumva cu mâinile
    ca dumnezeu
    să-şi facă aripi din ele

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu, Raluca N. votez si pentru poemul ”moartea e un graffiti scris pe inima” (imi place foarte mult titlul, felicitari!)

    Ce spui, Stef?

    RăspundețiȘtergere
  16. Gînd 18

    au început, odată cu tine,

    să-mi cadă gîndurile perechi perechi

    precum cireşele cercei în iunie tîrziu;

    din capătul holului mă priveşti goală

    aştepînd parcă s-auzi uşa trîntindu-se şi zbierătul

    ultim al păsării-frunză zdrobindu-se de pieptul meu;

    frica de întuneric te-aduce mai aproape, ca şi cînd lumina

    ar ţîşni din mine asemenea sămînţii din turn,

    mă priveşti mai apăsat parcă şi prosopul îţi cade din mîini pe dalele

    reci;

    e timpul să ne luăm de mînă;

    bucata mea de piatră n-are să ne aştepte o veşnicie:

    e-acoperită deja de buruieni şi de crengi crescute aiurea;

    mă uit înapoi înspre ziua de ieri şi nimic alta nu mă ţine aproape

    decît poate mirosul tău de ceva proaspăt şi crud,

    nici încă femeie, nici copil îndeajuns;

    aruncă-te înainte-mi şi uită de toate;

    braţele mele întinse se-agaţă de tine ca de ultima speranţă,

    ca de ultimul cuvînt spus vreodată cu drag;

    tramvaiele huruie monoton si becul din colţ pîlpîie cu fiecare mişcare

    ce-i tulbură liniştea;

    ssssst!

    se aude din noi către lume – orgasmul cafelei amare;

    mă dori şi mi-e ziua de mîine povară şi chin;

    închide ochii şi taci!

    mi-e bine…

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma! :) tu ai sters si ce nu trebuia? sau nu mai vad eu? :) Erau e poezele, Gind 18 si Gind 19. Si 18 era de doua ori. Acuma e numai o data - dar nu mai e nici 19 :D Sau?

      Ștergere
    2. am lasat cate o poezie de la fiecare persoana. :)

      Ștergere
    3. hmmmmk... :) atunci e bine :)

      Ștergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  18. SUFLET FĂRĂ MAL



    Ah, suflete! Arcuș prea greu,
    Vioara mea
    la care
    doar afonii mai cântă
    dezacordat,
    stârnind luntrașul
    și lacrima din ochiul înghețat…

    Așa de triști sunt ochii tăi,
    așa de triști!
    Și-atâta gol absorb într-una,
    încât nu știu cum mai reziști:
    Mai tristă decât tine
    e doar luna!

    De mila ta,
    în rama porții
    s-au umezit și ochii morții
    iar clipele s-au rătăcit
    între pământ și infinit…

    Ah, suflete!
    Un cor de corbi
    mereu îți cântă,
    dar e un cânt de altă nuntă,
    stârnind
    cu-arcușul făr de strună,
    pe apa Styxului
    furtună,
    atât de mare și de grea
    că până nici luntrașul n-are
    un mal la care ancora…



    IOANA BURGHEL

    RăspundețiȘtergere
  19. poemul poemelor

    se dedică lui Gellu Naum


    Pe banca din parc
    zăcea orfană o carte.

    Cartea avea o singură pagină,
    pagina avea o singură poezie,
    poezia avea o singură strofă,
    strofa avea un singur vers,
    versul avea un singur cuvânt,
    cuvântul avea o singură literă.

    Mi-aduc aminte brusc
    cum,
    pe zidul cu iederă
    am scrijelit pentru prima oară,
    eram un copil.

    RăspundețiȘtergere
  20. all about eve [dan petrut camui]



    nu iubesc pe nimeni mă simt foarte
    bine cristal ce respinge lumina şi
    umbra dragostei
    nu are loc între electronii mei
    fără soţ
    ştie cineva să iubească
    poate îmi arată şi mie cum
    se face că ştiu mai multe despre ea decât
    cei care pretind că o înţeleg
    asta înseamnă să-ţi cunoşti duşmanul
    să-i înţelegi principiul şi
    felul în care se uită la tine
    de obicei
    aşteaptă să faci tu primul pas
    un fel de comunicare subînţeleasă
    chimică cinică implacabilă

    nu faceţi aşa când sunteţi singuri acasă

    ai putea crede că este perfectă
    sistemul o concepe bolnav de aceea
    ajunge să moară plictisită ca
    o speranţă înghesuită într-un tren despre care
    nimeni nu ştie că mai circulă şi acum
    întrebarea corectă nu se referă la adevăr
    se referă la ea
    ce este iubirea
    îmi fac o cafea dublă si un ceai verde aştept
    să vă împiedicaţi în cuvinte
    mărăcini într-un singur verb
    nu iubesc nu
    că nu sunt iubit dar nu-mi place
    fac eforturi prea mari să răspund
    acestui duşman original
    şarpe ai curaj
    fii picătura mea chinezească
    femeie cred
    ţi-am spus mai mult decât trebuie şi
    încă nu ştii
    totul despre diavol

    RăspundețiȘtergere
  21. Scrisoare către Frida Khalo

    La palatal Cortez Coernavaca,
    Mexic

    Mi-am tăiat cozile, Frida !
    Şuvitele mele se încolăcesc pe podea ca nişte şerpi.

    Maica Tlazolteotl m-a părăst ca si el, Frida !

    Rănită fiind de facilele triumfuri senzuale ale lui
    “Diego” al meu – “Prada ispitelor”,
    Parul imi cade incet pe podea.

    Lacrimile stralucesc ca diamantele.
    Sîngele curge de- un roşu intens.
    Floarea de Opuntia se scutură incet
    Iar papagalul Ara Macao nu mai cîntă.

    Dragostea mea se transformă-n ură !

    Para siempre, Frida !
    Para siempre !

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!