duminică, 29 noiembrie 2009

zdrenţuim

ieri am văzut în
grădina blocului meu
un cap de păpuşă
mi-am zis că peste ani
o să crească acolo un copac
căruia îi vor atârna de crengi
membre din plastic

capul păpuşii o să fie
în parte foarte fericit
pentru că va avea din belşug
ceea ce acum îi lipseşte
dar şi foarte trist
pentru că va fi adânc îngropat

camioane pline cu membre din plastic
vor trece pe stradă
spre groapa de gunoi
lăsând în urmă un fum
ca un voal de mireasă

5 buşeli:

  1. poemul acesta mi-a lansat un set de reprezentari gen dark cabaret.

    multumesc pentru vizita de pe "Frumos esti calule",treceti si pe celalalt blog acolo am insemnat cateva poeme(Dintr-un colier de lut).

    numai bine,
    Stefania

    RăspundețiȘtergere
  2. E... m-ai cam scuturat cu poemul tău Alexander. Încep şi eu să cred că fumezi ceva, dar ce mi-ar mai place să am şi eu "visele" acestea pe care tu pur şi simplu le respiri şi ni le expiri!

    E ciudată, dar frumoasă!
    Ştii ce e important? Nu să te înţeleagă toată lumea ci să te recunoască cât mai multă lume când te citeşte, iar asta şi multe altele sunt 100% Alexander!

    Asta ar fi tare ciudat de desenat...:P!

    RăspundețiȘtergere
  3. eve, chiar am adaugat al doilea blog la lista mea de bloguri:)

    sandrina, sincer eu vreau sa ma si inteleaga, sau sa fiu inteles. sau orisicum. asta da, este alexander, pentru ca am si experimente pe care nu le-as numi alexander 100%, dar totusi imi apartin.
    eu chiar am vazut desenul acesta, un copac de care atarna multe membre de plastic. :) stiu ca suna cam ciudat ... dar :D
    p.s nu fumez, celalte da!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. ştii ce e ciudat Alexander?
    şi eu mi-am imaginat copacul.

    e un copac aparte. are un trunchi bătrân şi scorojit, plin de însemne şi inimi trădate de cei ce l-au scrijelit. aproape de rădăcini se desparte în două membre din care se preling lacrimi. în partea de sus are un cap de păpuşă uitată şi tristă care doarme, iar din păr îi cresc frunze cu amintiri...

    :)...deci, sper că te înţeleg oarecum. măcar o parte.
    eu cred că toate sunt 100% Alexander şi, da...ai fost cel mai bun de pe Infinitaria! (pentru mine...şi aşteptările mele de la un text)

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!