vineri, 9 octombrie 2015

ce înseamnă aia priap

Robert Crumb

m-am apropiat de un om de zăpadă
până mi-a intrat nasul lui din morcov printr-un ochi
mi-a sfredelit creierul și a ieșit prin ceafă


trecuseră unii pe lângă și au făcut din mine
subiect de spus la o bere 
au câștigat cu povestea mea
marele premiu la o campanie publicitară
părinții lor au ridicat o troiță la una din ieșirile orașului
și se așezau la toate cozile din cartier
ca să spună la toți ce copii au ei la ușă

până a venit salvarea eram deja fericit în zăpada roșie
câțiva cameramani mă filmau pentru n posturi tv
unde m-au dat cu chipul (convenție cu familia)
și organele (eram gol
nu mă întrebați de ce)

blurate
fapt care mi-a adus aminte de o discuție cu amicul alex
în urma căreia am căzut de comun acord să

scriem o povestire despre un tip care trăiește în afara sistemului
și vrea să se ducă la curve (ne gândeam serios să îl facem
virgin la 37 de ani)
fapt pentru care se uită pe site-urile pentru saloane de masaj
cu finalizare 
unde maseuzele sunt afișate cu fața blurată
și când intră într-o vilă ca cea din la țigănci
vede că toate fetele sunt blurate

așa și eu
vedeam pe sfântul petru pe dumnezeu pe iisus
blurați
spuneau ceva dar parcă auzeam radio trinitas cu radio fm
ceva pirați ai undelor și conversațiile piloților de pe cursele avioanelor
mă uitam la ei și ei parcă 
se uitau la mine
câteva stagiare vomitau în râsetele doctorilor
care intrau pe facebook
în timp ce explicau relaxați
ce înseamnă aia priap

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!