marți, 9 septembrie 2014

fără importanță

Nici o altă femeie nu va putea pătrunde în această încăpere unde tu te multiplici de o mie de ori, în vreme ce eu descompun toate gesturile pe care te-am văzut făcîndu-le - A. Breton  L'amour fou



în toate camerele am întâlnit o femeie lângă un mort
când deschideam ușa femeia mă privea
cu ură cu iubire
nu mai conta în acele momente


am zis mereu scuzați! am ieșit tăcut de fiecare dată

când am obosit
am mers pe holul lung cu oglinzi înşirate
până aici pe balcon
unde v-am întâlnit

frigul acesta o să ne apropie mult
permiteţi-mi să mă aşez pe umerii dumneavoastră ca o haină
amândoi am învățat lecțiile necesare

stăm nici afară nici înăuntru 
nu ne mirăm că este noapte de atâta vreme
o noapte de revelion aș putea adăuga

nu ne mirăm că în zare o flacără iese insistent
dintr-un furnal

vă rog doar
să nu mă țineți de mână în tot acest timp
s-ar putea să mă arunc la un moment dat

nu știu sigur

uneori voi intra în casă lăsându-vă cu atâta întuneric pe cap
încă mai sper să găsesc o cameră fără femeia aceea
să mă așez eu lângă mort și să aștept să deschideți dumneavoastră ușa
cu dragoste cu ură vă voi privi
dar nu o să mai conteze   

o să vedeți

1 buşeli:

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!