joi, 7 februarie 2013

săpături se pot face mai ales cu unghiile


V.Bregeda

dacă puteam să îmi aleg numele de botez
aş fi ales
vladimir
pentru că timpul devine mai bogat calitativ
când pronunţi acest nume chiar acum în grecia
se întâmplă numai fapte bune

pentru că orice gest al lui lasă dâre adânci în aer
culoare pentru păsările care îşi coc aripile în guşă
vladimir o piatră filosofală ar fi spus corul
hare krishna

dacă mă năşteam în america
tot vladimir mă revendicam pe culoarul timpului
nu reinventam roata dar le arătam că poate
să şi stea

dacă eram de capul meu prin univers
şi mă rostogoleam
mi-aş fi dat acest nume
vladimir
extensia .exe
şi mă lansam peste tot

aşa însă nu mai aflaţi
şi alternativele singurătăţii mele
din vol. aliona, 2007 București

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!