vineri, 14 decembrie 2012

amintiri din copilărie





abia acum mi-am dat seama că stâlpii casei bunicilor
erau de foc
cum de nu am reținut atunci când
niște mâini ieșeau și mă urmăreau
când fugeam prin grădină și râdeam
de vedeai cerul cu soare și nori în valuri

nici nu îmi dădeam seama când ajungeam
sub copacii cu umbre cât o țară
atunci furgeam printre șopârlele de câmp de zece ori mai mari decât mine
fugeam sau mă rostogoleam ca un cerc cu mii de spițe

și era cald de parcă mă aflam în interiorul ierbii
lacrimile nu curgeau erau încă la stadiu de os

acum tresar când pocnește mobila
mai văd doar pumnul cum de la mărimea unui gând
se face cât unul treizeci și ceva de ani

2 buşeli:

  1. Off topic: Bună, Ștefan. Te anunț că te-am nominalizat pentru Blog of the Year 2012 Award:
    http://crescentius.wordpress.com/2012/12/14/blog-of-the-year-awards-part-ii/
    Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Ce pot sa zic, sunt onorat si bucuros. Acuma incep sa vad, ce trebuie sa fac si eu in continuare. Multumesc!

      Ștergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!