duminică, 3 iunie 2012

febra

pe una dintre străzi m-a oprit o patrulă de poliție
actele vă rog! a răsunat vocea celui mai înalt în grad
i le-am dat dar între degetele lui ca niște gloanțe actele mele s-au fărâmițat
numărul celor din patrulă s-a mărit parcă erau trei plutoane se auzeau pași de marș și tancuri
actele vă rog! a răsunat mai tare vocea venise brusc și toamna cu pistruii ei cu băncile moarte și ploi din toate părțile
am căutat și am găsit altele în țiplă puse pe noptieră la vedere luați sunt calde! i-am zis celui mai înalt în grad dar între degetele lui
deja tot orașul era plin de poliție jandarmerie armată pe sus zburau elicoptere venise noaptea era furtună actele vă rog! strigau toți cu aceeași gură
eu căutam febril cineva mă îmbrăcase cu multe pardesie dar sub nicio formă nu aveam de gând să le zic de tine iubito actele mele sunt în râsul tău în sexul tău 

apoi pe una dintre străzi m-a oprit o gașcă să le dau bani

2 buşeli:

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!