vineri, 22 octombrie 2010

mov

mergeam deseori pe linia de tren
plină de mărăcini
în căutare de şopârle

când ajungeam acasă
acelaşi chip de mamă mă întâmpina
ieşind parcă direct prin uşă

acelaşi miros de mâncare
proaspăt pregătită ca pentru un zeu

mă sprijineam cu mâna stângă de peretele din hol
pentru a mă descălţa
mama îmi pipăia noua vânătaie
inflorită pe genunchi

şi rămâneam aşa
cu un picior în aer
aşteptând cu înfrigurare

sărutul pe pata mov

5 buşeli:

  1. sincere felicitari! De obicei nu intarzii prea mult pe blogurile cu poezii, pentru ca ele, in mare parte, sunt niste incercari ori naive, ori penibile. Tu ai talent! cultiva-l!

    Poezia asta mi-a placut foarte mult. Asa de mult ca i-am citit-o si fiicei mele. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. este mare lucru, astazi, sa ''opresti un om din drum'' ca sa citeasca poeziile tale. chiar daca sunt obisnuit cu ''linistea'' pe acest blog, ma bucura nespus astfel de semne lasate. tocmai pentru ca sunt sincere.
    multumesc deci pentru semn

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-am pus si in rss reader (cred ca asa se numeste), deci voi vedea de fiecare data cand postezi ceva.

    Ai mai "castigat" (ciudata cuvant, cand e vb de asa ceva) un cititor in persoana mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar daca suna ciudat, cred ca este cel mai frumos castig, cel putin pentru mine.
    indraznesc sa va fac o invitatie: ma numar printre organizatorii unei intalniri duminicale unde combinam muzica folk cu poezia. locul de desfasurare este club Mojo, fostul backstage, pe lipscani vis a vis de magazinul cocor, de la ora 18/30. editia aceasta avem invitati deosebiti, printre care Daniel Fat, trupa Indart si Cantos. va astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  5. am retinut invitatia. iti multumesc mult pentru ea. ma gandesc serios sa o onorez. acum nu stiu nimic despre programul de duminica, dar fac tot posibilul sa ajung, si din curiozitate pentru ca demult nu am mai fost la asa ceva.

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!