sâmbătă, 23 octombrie 2010

cum se fabrică

ea nu mă lasă să scriu următorul poem
îmi pune mâna la ochi
îmi ia foaia de sub pix
mă împinge de pe scaun
stinge lumina
îmi suflă în ureche

ce bine că nu e nimeni
să mă vadă cum gesticulez la masa de scris
singur în cameră

5 buşeli:

  1. Mos Ene la altii pe la gene, la tine a venit de ti-a suflat-n urecehe... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cândva, atingeam fereastra cu fruntea, cu pleoapele, cu palmele şi fereastra era atât, atât de rece. După o vreme simţeam cum cineva mi se prelinge pe frunte, pe pleoape, pe mijlocul palmei ajungându-mi pe şira spinării asemeni unei răsuflări calde. Eu nu gesticulam singură. Eu urlam în tăcere, dar cineva urla în tăcere în altă parte şi sufletele se atingeau fără să ştie. În concluzie vreau să spun că nu vei fi niciodată singur Ştefan...

    RăspundețiȘtergere
  3. sandrina, as vrea sa cred si eu asta. dar sincer nu pot. si deci gesticulez

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!