luni, 27 septembrie 2010

anul viitor pe vremea asta iubeam nespus

ne-am promis
când devenim melancolici
din urechea noastră comună
să se adape refrenul unei melodii
să îl privim
ca pe un căţeluş dintr-o cutie

ce dacă avem atătea bagaje
stivuite ca nişte cărămizi
încât putem să ne construim o casă
cu mâinile noastre comune
este încă prea devreme să privim bătăile inimii
la muzeu

ştii
noaptea cât timp noi dormim
şi dispărem din cameră
bagajele sughiţă de plâns
zebrele circulă libere prin oraş
fără să mai fie călcate în picioare
şi luna
patrulează pe străzi
ca un humpty dumpty

3 buşeli:

  1. ai pus totusi in poezie,un sfarsit impaciuitor.
    sa nu te superi,dar m-am jucat putin:
    -"este încă prea devreme să privim bătăile inimii...fără să mai fie călcate în picioare"
    -tu"stii" ca "ne-am promis" ceva,"ce dacă avem atătea bagaje".

    RăspundețiȘtergere
  2. incantator catelus va patrula cu luna pe strazi un refren
    daca la ora asta nu dorm,trag de par cuvinte,sa-mi refac placere iar uitata.

    RăspundețiȘtergere
  3. . de obicei finalul este impaciuitor ironic. cel putin pentru mine.
    imi place cum te-ai jucat. nu am de ce sa ma supar.

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!