marți, 28 martie 2017

Fugeam

Fugeam.... Fugeam.... Fugeam într-una de la geam, fugeam dar nu mă ascundeam. (Nu încercați așa ceva acasă. Zburați! de lațul larg vă lasă.) Fugeam.... Fugeam.... Fugeam și eu cum mai puteam, în pumni, în umeri, în poeme. Fugeam de lumea care geme prin bucurii, și își duce moartea, mai departe, prin copii. Fugeam.... Fugeam.... Că așa îmi era scris pe geam în fiecare dimineață, când nu știu cine se simțea prin ceață.

1 buşeli:

  1. Am impresia uneori ca alerg dupa prea multe lucruri deodata, ca fortez intr-o oarecare masura indeplinirea unor lucruri. Si la final, ajung sa fug de mine, de tot ceea ce mi-am dorit, ca intr-un final sa caut doar o clipa de liniste si profunda relaxare.

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!