sâmbătă, 30 martie 2013

remember

David Hynes
puține lucruri îmi mai aduc aminte de cele făcute ieri
nu mai știu ce am făcut imediat după ce m-am trezit
dar știu perfect că am băut la un moment dat niște cafea și m-a durut în stânga toată ziua
îmi mai aduc aminte de faza de la stop doar pentru că
ploua mărunt și picăturile îmi loveau țeasta
având impresia că sunt niște căluți mici prin păr
o basculă a trecut ca o râmă și urlând ca un dinozaur din filme
vibrațiile provocate au urcat din asfalt prin tălpi și mi-au cuprins tot corpul sunt convins că și celor de lângă mine li se întâmpla la fel
în stânga a venit un biciclist cu viteză de am zis că se va duce în mijlocul intersecției
dar a frânat
fiindcă bicla îmi aduce doar amintiri plăcute chiar dacă ultima oară când m-am plimbat cu ea
m-am trezit brusc la spital și nici acum nu știu de ce
o analizez pe cea cu care a venit tipul îmbrăcat în alabstru
observ că este foarte scumpă &
acolo unde trebuia să fie trecut numele firmei e râcâit grosolan și scris la mișto
trabant
vede că îi urmăresc formele bicicletei îmi caută contactul vizual
și când îl obține spune

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!