luni, 31 decembrie 2012

ce mai fac?

ce mai fac?
stau în bucătărie privesc gresia cum palpită
aud apa cum curge etc

am un gol în stomac
tocmai am terminat de citit o carte
știu că m-am ținut de ea ca de o respirație

am observat că noaptea a început să mă tutuiască
dau perdelele la o parte
dar geamul e plin de prăpăstii și mă întorc în pat
dus parcă de o bandă rulantă

ce mai fac zici?
privesc în tavan la vârful dragostei noastre din care m-am scrumat
ies din arlechinul nostru pricăjit doar ca să mai văd cât de frig e afară
dar intru înapoi repede
prvind la viscol prin unghiile lui

ce mai fac zici?
merg cu trenul
cineva îmi găurește pieptul din interior cu un tirbușon
melodiile pulsează
aud melodii ți-am zis de noutatea asta?
mototolesc șervețelul cu care mi-am șters nasul
îl arunc pe masă și el sare ca o minge
îl urmăresc până dispare în zare în salturi neregulate peste valuri

ce mai fac?
merg pe gheață cu mâinile în buzunare ca în niște scorburi
pe cer trece soarele cu picioare de șopârlă 




viața mă sărută continuu
simt asta cu buzele mele electrice chiar dacă
frica mea este o cutie poștală plină ochi cu amintiri


ce mai fac?
mă întorc prea mult în somn
dacă vrei să știi adevărul gol goluț

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!