sâmbătă, 24 noiembrie 2012

acrobații sub corturi de piele

tot ce-mi mai aduc aminte sunt
călcâiele tale și sunetul clopotelor din biserică
măturându-ne gândurile de dimineață

definiția dragostei noastre mă întrebi
noi doi față în față pe același chip
cu seara spărgându-se în o mie de pisici care au împânzit străzile
suindu-se pe lună și pe stele
înfulecându-le

și doamne
câți delfini săreau în camera de hotel
prin cercurile din fum de țigară pe care le făceai

3 buşeli:

  1. Teribila aceasta asociere intre calcaie si clopotele din biserica!
    Vibratii, semne...lumea fizica e insemnata discret de calcaiele omului trecator!...

    Domnule Stefan,
    am descoperit un poet de un suflu curat, cu o respiratie lirica remarcabila (dupa parerea mea).
    Se numeste Rodian Dragoi si apare cu un grupaj de versuri in revista ,,Ramuri" nr. 9/2012.
    Lirica acestui poet oltean m-a fascinat (credeam ca doar moldovenii pot scrie asa, cu o astfel de delicatete afectiva...!).
    Nu lungesc vorba...Ca sa-mi intelegeti entuziasmul, va dau doar cateva citate:

    ,,iubita mea imi tine sangele in brate si plange" (titlu de poem)
    sau:
    ,,intuneric pe strazi
    intuneric in case
    doar in gura poetului
    este lumina"
    sau:
    ,,Ioana continua sa planga
    ghemuita in ceasca mea de cafea"
    sau:
    ,,am acasa un poem care plange
    si ma asteapta"
    sau:
    ,,citesc la lumina unui fulg de zapada" - cat de mult mi-ar place sa pot ilustra acest vers (stiti la ce ma refer)!
    Si ar mai fi citate.
    Vreau sa reproduc un poem unitar, dar mi-e tare greu sa aleg...Asta ca sa va puteti face o idee de ansamblu...
    Fiindca e mai scurt, il notez pe ,,Descult prin zapada":

    ,,E multa zapada pe drumuri
    dar si mai multa zapada e-n case

    descult prin zapada
    cu o lumanare aprinsa
    in mana

    mi-am cautat toata noaptea
    poemul

    acum poetul aprinde un chibrit
    si totul ia foc"

    Ce ziceti, il laud in mod exagerat? Am vrut sa aflu si parerea altcuiva.
    Exista oameni cu structuri sufletesti asemanatoare - si de aceea si asemenea afinitati intre cititori si scriitorii lor preferati.
    Spor la scris si in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rodian Dragoi a fost invitatul nostru la una dintre editiile Pariului pe Prietenie. Stefan Ciobanu isi va aminti cu siguranta de dumnealui.

    Titlul reprezinta singur o poezie.
    as renunta la ,,mai'' din structura ,,tot ce-mi mai aduc aminte''
    poezia ta are amprenta speciala, nu se compara cu a nimanui
    ave

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!