luni, 30 iulie 2012

deasupra durerii

scuturându-se de pământ
abia spre dimineață când se auzeau mașinile de la salubrizare
câinele a intrat în odaie
a mirosit îndrăzneț cârpele de pe jos
apoi observându-mă s-a apropiat încet încet
cu gâtul lungit gata de fugă m-a adulmecat
apoi a început să-mi lingă cuiele în care erau bătute aripile
la început incomodat de pliscul negru

și a început să muște din mine
mă privea bucuros de parcă l-aș fi mângâiat pe ceafă
își plimba botul prin carnea mea ca printr-o strachină cu ciorbă

în camera goală de unde văd valuri de cale ferată
stătea pe perete nebătut în cuie ca mine
și mușca precis
ca o suferință în căutare de miei

din blana lui de aur
înecăcioasă
soarele ieșea ca o bubă

1 buşeli:

  1. Nu-ndrăznesc niciodată, nepricepută cum sunt, să glăsuiesc după ce-ți citesc poemele.
    Azi însă nu mă pot abține să nu declar că mi-aș vinde sufletul pentru o zi în care să văd și să simt lumea prin ochii tăi, poete! :D

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!