joi, 24 noiembrie 2011

cea mai clară zi

sursă foto
mă întorc de la serviciu
ca o pasăre phoenix pe bicicletă
mi-aş dori să duc pe ghidon un copac
să nu mai văd oamenii
să crească pe crengile lui carbonizate sori în loc de mere
să fie nori nu frunze
azi când în loc de dragoste
atârnă nişte şireturi din inimă
şi iubita este plecată în căutare de minereu

5 buşeli:

  1. Nu m-am putut abtine sa nu comentez: sunt superbe aceste randuri si transmit emotii vii...

    RăspundețiȘtergere
  2. un remix reverențios
    _____________________

    mă întorc de la pasărea phoenix
    ca o iubită pe bicicletă
    mi-aş dori să duc la serviciu un copac
    să nu mai văd pe ghidon minereu
    să crească pe crengile lui carbonizate oamenii în loc de mere
    să fie nori nu sori
    azi când în loc de frunze
    atârnă nişte şireturi din dragoste
    şi este plecată inima în căutare de

    RăspundețiȘtergere
  3. adrian@multumesc de vizita si semn.
    ana@ mi-a placut cum ai rasucit versurile :)
    luminita@multumesc
    petrut@yap!

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!