miercuri, 15 iunie 2011

azi iar nu scriu nicio poezie

ura! strigă imaginea mea din oglindă
ura! strigă pantofii că astăzi nu îi voi încălţa
ura! strigă prietena de pe mess folosind o mie de emoticoane
pe care o să le visez la noapte

ura! aş striga şi eu dacă aş fi
într-o cameră de hotel
(la mare sau la munte cui îi pasă)
ascultând ca pe un concert de mozart
muzica tălpilor ei susţinându-i trupul gol
pe mocheta aspră

3 buşeli:

  1. mai deschid uneori bocancul, mai citesc cate ceva.
    azi m-am bucurat (iar) sa ghicesc autorul.
    am impresia ca scrii din ce in ce mai bine, si, cum capat nu exista, iti doresc sa nu te-opresti decat atunci cand iti vei fi dorit.

    claria ilie
    alina, altfel zis

    RăspundețiȘtergere
  2. buna clarisa, incantat sa te vad pe aici (sper sa nu fac o confuzie, eu nu stiu zau povestea plecarii de pe site).
    multumesc de cuvinte, si de feed. ajuta mult. cu bine.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumim pentru eliberare
    foarte frumos - rezonam in aceleasi frecvente

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!