miercuri, 8 septembrie 2010

această pagină ar fi putut rămâne goală

afară mă aşteaptă un milion de
posibilităţi
ies şi dau telefonul
pe silent

3 buşeli:

  1. Ooook! Si aceste poezii scoase de la naftalina si promovate acum nu demonstreaza ca esti prolific? Uite cate ai scris... Si cate sunt in volume? Putine. Ia pune-te pe treaba, ca ma superi. :D Vreau sa vad oamenii in parcuri (si nu numai) citindu-te! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. m-ai prins, asta e noua:D scrisa astazi in timp ce mergeam la job.
    si ca sa iti zic un mic secret, am in lucru un volum nou. sper sa il public in toamna asta.
    dupa cum vezi am introdus moderarea comentariilor pentru ca sunt niste persoane care nu s-au intalnit cu bunul simt!
    multumesc ca esti prin preajma:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Banuiam eu ceva, dar vroiam sa aflu de la tine! :D Poate ajungem si la Sandrina, la lansare! ;) Cat despre moderare, pe mine nu ma deranjeaza, am vazut ca ai avut ceva probleme si e mai bine sa tii comentariile sub control. Si eu le moderez pe ale mele.

    Cu drag. :)

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!