luni, 19 ianuarie 2009

1 2 3 4 5 7

ştiu
apa nu se urcă pe pereţi
asemeni unei viţe de vie şi nici
tablourile nu zboară asemeni unor libelule

]

fie-i dragostea uşoară
ca un obiect în spaţiu

îmi zic şi o văd
dându-se într-un leagăn până îi intră
soarele în piept

]

Dumnezeu este un beat

]

noaptea
lumea adoarme liniştită şi ordonată
ca solzii unui peşte

]

pescarii în larg
seamănă cu nişte lumânări aprinse

]

câteodată îmi vine să arunc pe stradă o roată
aceasta să înfăşoare toată lumea pe spiţe
ca pe un mosor

4 buşeli:

  1. si numaratorea inversa unde e tefani?? hm?? unde e 4, vom mai exista, 3, de maine incolo va fi vara, 2, unu cu unu fac noi ,1, a fost odata.........clipa 0 a devenirilor si transformarilor......bleah....m am saturat si de scris si de tot. vreau sa fiu pustnica:) te iubesc si mi-e dor de tine. bip bip.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stii sa numeri. nuamr eu
    45 -e iarna afara e iarna iara
    25,4 -contabilitatea bat-o vina
    14 -cand e vara sufletul mi se incolaceste
    22 -noi numai noi


    da, da, si eu te iubesc. bip bip.
    :)

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!