joi, 4 decembrie 2008

. şi de la capăt

fericirea era un breloc
pentru palmele ei veline

vecinii
au dat drumul la calorifere ca să fie fericiţi
le-au dat drumul să zboare

era linişte pe străzi însă
nimeni care să spună lucrul acesta

ea
stătea sub un felinar
lumina o apăsa pe cap
ajunsese îngropată până la genunchi

ochii ei parcă se priveau

din antene ieşeau din când în când
aburi
semn că atunci se difuzau reclame

pe sub haine era toamnă
pe străzi era iarnă
în casele vecinilor era unu noaptea

5 buşeli:

  1. Pana acum imi place ce-am citit, ai 10 de la mine. :D O sa-mi fac timp sa citesc tot, ceva imi spune ca mai am multe de descoperit! :) Spor si inspiratie sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. hei nota ma ridica in slavi. ca pe celsius :)
    inspiratia trebuie sa vina. pana si pietrele seamana cu niste pumni iesiti din pamant pt mine. asa ca e musai
    ,,,

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot decat sa te felicit pentru sensibilitate si pentru ca poti sa te desprinzi indeajuns incat sa ajungi la plafonul numit POEZIE. E lucru mare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexander, vad ca scrii pe Infinitaria si eu nu stiam; ma bucur.

    Imi plac versurile tale, sunt sensibile, dar vad ca esti rac si atunci..e de inteles:)

    RăspundețiȘtergere
  5. adrian, ca si tine incerc sa fac lucrurile putin mai altfel. nu oricum. multumesc de trecere
    andreea, m-ai facut sa zambesc. m-am uitat si am vazut ca si tu esti rac. si mi-am zis De aia !:D
    multumesc de trecere

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!