miercuri, 3 decembrie 2008

ştii îmi plac cuvintele care încep cu litere pare şi se pronunţă în mai puţin de o secundă

unii oameni cred că
lumina din becuri este pusă
prin seringi mari
aproape imposibile
alţii
îşi văd viaţa
ca pe o moarte pitulată

treaba lor de liliputani

dar
tu
îhm!
tu
câţi pinteni gleznoşi crezi că mai am
şi pe corzile mele vocale
cât crezi că se mai plimbă sorin
/aşa îi zic eu la soare/
deranjând
frumos şi ordonat
colbul?

până răspunzi
voi continua
să îmi râcâi fiinţa
aseară aveam
sub unghii miros persistent de humă
le-am visat chiar
formând un pervaz tonic

să nu mă întrebi
de ce patul meu seamănă cu mine
în dimineaţa asta călâie
sau
de ce vanilia pentru mine
este o ţară democrată

dar tu îhm! tu ar trebui să ştii că mi-a luat mult să îţi escaladez şira spinării ca un eschimos ajutat doar de un târnăcop putred strângând transpiraţia în cearcăne pentru vremuri pastişe împungându-ţi inima cu o suliţă din poziţii nenăscute mirosind mereu a tei sau a iarbă ninsă deci să nu te sperie că acum ţip precum o curăţenie bine făcută dar aşa stau în acest moment lucrurile înclinate la punctul de fierbere

până una alta
îmi voi aranja pe viitor cuvintele
în ordinea descrescătoare a literelor

ca să te bucuri şi tu

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!