joi, 20 noiembrie 2008

păsările

stă ghemuită
în poziţia soarelui

pe obraji are urme de lacrimi
de parcă ar fi trecut pe acolo
nu de mult
nişte avioane

lumea nu ştie
că sub hainele ei
se moare ca la o ciumă

2 buşeli:

  1. bun asa....am revenit deci:d pai bine ai revenit....Interesanta "parabola" despre bestia cu chip de inger....Curios cum femeile sunt intotdeauna devoratoarele de barbati ...atat de pure si de sensibile, atat de fine si delicate, asteptand parca prada. Frumoasa comparatia cu ciuma...care nu numai ca omoara, dar din cate stiu eu se si ia...

    RăspundețiȘtergere
  2. am revenit la insistentele unei prietene. imi e lene sa administrez un blog.
    nu stiu cine pe cine devoreaza in acest joc fata-baiat. eu mereu ma gandesc la o pictura cu o mana desenand alta mana care la randul ei deseneaza mana desenatoare. (ai priceput cred :))

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!