duminică, 12 decembrie 2010

spaţiile goale urmează să fie completate

inima mea este o cameră
în care tu
poţi trăi fericită
atât de fericită încât să uiţi de mine

cum mă simt

din când în când îmi trec libărci prin suflet
cu viteza sângelui

ăsta e refluxul
atunci între noi se face loc gol cât pentru un deşert

cum mă mai simt

parcă aş fi cearşaful care îţi acoperă trupul
în serile de vară

ăsta e fluxul
atunci ne unim
devenim unul şi acelaşi lucru

a te ţine de mână
înseamnă să mă urc din mers în pulsul tău
ca într-un tren

dar asta îmi doresc atât de mult
încât am ajuns să arunc în lacuri
toate monedele sufletului meu

ştii
atunci când mă uit prin binoclu
vreau
să mă văd pe mine făcând semne de fericire

şi tu să fii cumva în ochii mei

din volumul
Convoi de tăcere

3 buşeli:

  1. foarte interesant ... imi place foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!
    As fi interesant sa cumpar 2 articole pe blogul/siteul tau. Daca te intereseaza te astept cu un mail la adresa laur_rapidistul@yahoo.com sau pe yahoo messenger ID: laur_rapidistul

    RăspundețiȘtergere
  3. Platesc 20 ron (10+10) pentru doua articole in genul primelor doua articole de pe www.blogreflex.ro.
    Articolele le scriu eu, daca esti de acord.

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!