vineri, 7 august 2009

wireless love

@ # 5 $
şi alte cicatrici pe riduri vin în valuri

printre primele amintiri
: 8 x 8 de roţi ale trenului plimbându-se în şir indian sub tălpile mele
eu cred că plouă
acolo unde este loc sub nori

spune copilul de cinci ani un băieţel
care când va creşte mare se va îndrăgosti de o fată
îi va dărui inima lui de la patru ani
de la zece ani de la douăzeci de ani
de la douăzecişicinci de ani i le va prăji şi îi va face din ele cafea în fiecare dimineaţă

/să crezi în astre/
(inspir)
(expir)
...
...
/să nu crezi în astre domn’ doctor/
oricum dragostea este universală
pentru că love rimează cu roz
(şi ne închidem nasturii de la cămaşă
doar până acasă)

multă lume îl iubeşte pe Platon
şi-ar scrie în palme pe malul drept al liniei vieţii
doar Galbenul este galben

multe fete ar vrea să fie dezvirginate de un prezervativ galben

cu nişte căşti în ureche ca nişte perfuzii
el merge pe cealaltă parte a pământului faţă de ea
practic cu capul în jos


tălpile li se ating

^
aseară am făcut şedinţă cu eu
care scriu la computer eu care repar calculatoare
eu care merg la serviciu eu care merg la biserică
eu care plimb câinele democrit eu care beau bere doar cu un singur prieten
eu care scriu poezii eu care mă gândesc la tine eu care aş putea să
a fost ca o reuniune a colegilor din altă viaţă

până dimineaţă
uşa de la cameră nici nu a intrat nici nu a ieşit

sau a intrat şi a ieşit de o mie de ori

când a venit cineva
cu o bluză albastră în amintiri
am intrat toţi unul în altul
ca nişte gândaci de bucătărie

^
no comment
o băbuţă mi-a zis că degetele care rămân libere
după ce ai împreunat pe cele trei
pentru a-ţi face cruce
sunt adam şi eva
^

mi-am înşurubat un leu în cameră
să nu îmi mai fie frică
şi să vezi rezultat iubito
prin sângele meu
ca pe gange
mulţi sfinţi

...într-o zi învăţătoarea m-a trimis în spatele clasei
ştiu că trebuie să mă întorc dar nu mă grabi
nu acum când mirosul tău
a intrat în plămânii mei ca mâna într-o mănuşă
urma va fi descoperită
la sfârşitul lumii
de civilizaţia extraterestră care ne-a părăsit...

/afară un tramvai
lung cât o zi de post
cu un vatman
căruia i-am şi zis

cine te crezi?
băh!
/

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!