sâmbătă, 3 ianuarie 2009

inima întredeschisă

am întâlnit-o iar
în vis
a fost ca o ciocnire în mare viteză
a unui automobil de un parapete

numai că
în loc de cioburi
pe caldarăm au sărit bucăţi mari de soare

îi povesteam toată viaţa mea
de când nu ne mai văzusem
şi
culmea
tot ce făcusem eu făcuse şi ea

ne amuzam

în jur oamenii
aprinseseră beţişoare parfumate
şi le puseseră între degetele morţilor

drumul era pavat cu pietre cubice care
semănau cu nişte televizoare
în care îmi vedeam viaţa
oamenii
îşi vedeau viaţa

numai ea
îşi vedea zâmbetul

nu îndrăzneam să ne ţinem de mînă
doar
din când în când
ne atingeam ca din întîmplare
unul altuia
aripile palmelor

3 buşeli:

  1. :) imi plac poeziile tale ... succes !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai cam multa inspiratie! Fa si tu o fapta buna si mai da si altora, care nu au! :p

    RăspundețiȘtergere
  3. simona, multumesc de apreciere. incantat :)
    gabriela, nu stiu ce sa zic. dar iti multumesc si tie.
    :)

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!