sâmbătă, 20 decembrie 2008

nimicuri

mă trezesc dimineaţa mă duc
în slalom la chiuvetă
câteva momente anticipez apa rece lovindu-mi faţa
şi îi atribui calităţi de acid

totuşi mă încumet
cortina de noapte ce stă pe chip agăţată
de o cută
trebuie să cadă
să se ducă pe scurgere
în cap la vecinul
care nu a lăsat-o pe vecina să îşi părăsească
scheletul toată noaptea

deschid geamul cum deschide un doctor
cutia toracică a unui bolnav de inimă

fac cu mâna la pilotul avionului din zare
el îmi răspunde dând din cap

ceaiul mă face să tremur să zâmbesc să prind culoare pe chip
să nu mai am ochii unei păpuşi uitată pe pernă

ştiu că
pe lumea asta doar apa şi dragostea nu au etichetă
made in china
ştiu că
voi fi primul om care păşeşte pe soare
(tu vei fi soarele)
ştiu că
şi mâine dimineaţă va mai exista rubrica horoscop

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!