miercuri, 26 noiembrie 2008

de vorbă cu îngerul meu păzitor

m-a prins controlorul

domnule
nu am bilet
sunt poet
cobor la prima sunt aşteptat la un cenaclu
o să citesc
veniţi şi dumneavoastră

doar dacă te cheamă eminescu scapi tinere
altfel

lumea din autobuz se uita pe geam

afară a început să ningă

mă imaginez într-un parc
lângă un felinar
din care curg fulgi ca apa la duş

citesc poezii

câţiva în jurul meu
printre care şi controlorul
în ochii căruia văd
că mă va aştepta cât va fi nevoie

încerc cu puterea minţii
să deraiez un tir spre el

3 buşeli:

  1. observ o "departare" de muza feminina care ti-a "bantuit" versurile in ultima prioada. sa fie oare un nou ciclu? Interesant cum pana si banalul controlor devine personaj de poezii...nu m-as fi gandit vreodata ...dar se pare ca uneori frumosul se ascunde in banalul zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pt cuvintele frumoase,sunt convinsa ca si tu esti un om deosebit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. rana, observi bine. ca de obicei
    suflet de catifea, :) daca zici tu.

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!