marți, 6 septembrie 2011

omul este om şi-n crucea goală

oamenii au dorinţe mărunte
cum ar fi să respire sub apă
în mediul acela
unde sunetul se mişcă autist

uneori aşteaptă leşinul
ca pe o maşină cu pâine
îşi întâmpină moartea în şoşoni
citesc cărţi pentru că au forme de aripi
construiesc zgârie nori în loc de zgârie morţi
se îmbrăţişează pentru a pune între ei
virgulă

morfina doar le mătură durerile
cu târnul
fără mămoşenii

din toate frunzele îi pândeşte rugina
ca o piatră în praştie
şi le loveşte tâmplele
luându-le locul

pe scaunul de pe verandă
rămâne adesea aerul
care se dă în balansoar

4 buşeli:

  1. Buna ziua Alexandru. As vrea sa ma "abonez" la blogul tau dar .... nu stiu cum :) Oricum am legatura de pe facebook dar ma gindeam ca poate exista si posibilitatea de a urmari blogul (follow). O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Ştefan...mă uimeşti de fiecare dată tot mai mult. Este deosebită. Am scris şi eu cândva ceva despre ideea asta de "în crucea goală" şi cred că dacă ar fi ieşit măcar 10% din ceea ce am găsit aici, m-aş fi iubit cu adevărat. Eşti cu adevărat preferatul meu dintre contemporani. Eşti...un fenomen, o emoţie continuă!

    RăspundețiȘtergere
  3. luminita, am activat optiunea cu abonarea la blog. sa imi spui daca funcitoneaza pentru ca nu sunt familiar cu aceasta optiune

    sandrina, multumesc de citire. la urmatorul volum ai unul rezervat, stii doar. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevărat ce spune Sandrina...Scrii foarte frumos si pătrunzi în adâncul simțemintelor!
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!