miercuri, 31 mai 2017

crisoare

Iubito, sunt în locul acela unde, oricât m-aș gândi la tine, pe EKG nu o să apară niciodată chipul tău.
Locul unde îmi permit luxul de a mă juca fără ca nimeni să priceapă regulile jocului. Ce libertate!

De ce ascunzi jucăriile copilului din tine? întreabă un întuneric în halat alb.
Sau
De ce te pui cu fața la perete și numeri crăpături? întreabă domnul dimineață.

Îi las pe toți în urmă, cu gurile cascate, când mă întorc în somn pe partea dreaptă dar în pat stau nemișcat, de frică să nu smulg perfuzia din moș Ene.

Nu te speria, eu nu sforăi! îi spun ursulețului de pluș.
Cum spuneam, îi las mereu cu gurile       .
Cum vreau să mă privești de-acum, iubito?

Ca pe-o pasăre măiastră, care-și pune moartea-n glastră.

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!