duminică, 9 octombrie 2016

adevărul despre scosul la tablă

sursă foto aici
când m-am trezit cu o grămadă de furnici scobindu-mi palmele
nu am presupus că am murit
mi-am zis că am fost uitat undeva prin univers
și ajuns din urmă de o pădure

mi-am scuturat puternic tot corpul
ca un păpușar
și furnicile au dispărut
puf! puf!

hai
ridică-te și ieși
este extraordinar de frumos afară!
mi-am zis ascuns printre amintirile
așezate în cutiile pentru mutat

m-am trezit la tablă
cu învățătoarea din clasele I-IV că-mi spune
cum o să faci sex cu iubita ta?
am început să îi spun definiția substantivului
derutat fiind de situație
dar ea mi-a repetat întrebarea

dar ea mi-a repetat întrebarea


dar ea mi-a repetat întrebarea

de frică sau de rușine
am început să cresc și să mă micșorez
până am rămas la o statură imensă

eram deasupra lumii și îmi era frig

cu cele două bucăți de cremene păstrate în buzunar
încă din tabăra aceea
am început să aprind o grămadă de vreascuri
dar am făcut doar să îi umplu pe cei de jos cu praf
și să îi sperii cu fulgerele mele idioate

m-am oprit când prima furnică a ieșit de sub mânecă
a înaintat pe perfuzie
repede
cu viteza unui spermatozoid
și s-a oprit uitându-se înmărmurită
la doamna 
învățătoare

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!