duminică, 18 ianuarie 2015

a tribute to r. mutt



am visat librării cu rafturi tixite de bideuri
oamenii le cumpărau în funcție de numărul crăpăturilor de pe smalț
și pentru petele galbene apărute în stil dalmațian
- cu cât mai multe cu atât mai b(r)eton -

apoi
ieșeau lovind intenționat cu mâna
clopoțelul de la ușă ascuns în cer
afară și le îndesau pe cap prin geometria șerpuitoare a ceramicii murdare
până le cădeau pe umeri ca niște proteze pentru coloană

și mergeau așa la întâlniri amoroase


eu îi priveam din centrul vechi (sic!) unde poposisem la o masă 
trasam cu furculița brazde prin piureul fierbinte
până dădeam de
schnitzel

 
încercam să îmi explic visul acesta străveziu eram
extaziat că sunt conștient de faptul că visez
mă gândeam să profit cumva de acest favor al neuronilor
dar pentru că trebuia să mă trezesc

m-am ridicat și am plătit consumația
cu bucăți generoase de hârtie igienică

0 buşeli:

Trimiteți un comentariu

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!