duminică, 26 mai 2013

poveste



Victor Brauner
iat-o adusă lângă trezirea mea
prin reflexiile a milioane și milioane de oglinzi
plantate de-a lungul liniilor de tren
de-ar spune ăștia la știri imediat după sinuciderea din dragoste
ca este în cameră să fiu mai sigur
de-ar pune un microfon în dreptul inimii mele

stă cu spatele (nici n-am pretenții) goală ca și reflexia din oglindă
fumează cu gesturi largi
mângâie aerul  în cameră este aproape lumină
mă învârt în pat ca o cârmă

doamne ce final îmi pregătești
o aud cum suflă  scrumul de pe sâni - era să zic de pe scări -
afară charlie chaplin oferă bani nevăzătoarei de flori
o lume minunată până la urmă în care ea oftează întotdeauna înainte de a scruma
am uitat să vă spun

de-ar urmări ăștia de la știri cu camera 
cum se îndreaptă mâinile mele spre ea
mâinile rămân în același timp sub pernă
deasupra închid și deschid ochii fără zgomot

1 buşeli:

  1. finalul este ravasitor, din nou.
    cam atat de spus, "restul se poate impacheta si pune in bagaje".

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!