duminică, 25 martie 2012

un sărut în plină inimă

abia ieșiți din fructe
m-a dus deasupra acelui oraș
să văd cum sclipește podul sub apă

mă ținea în brațe și felia cu aripile ca niște schele de macara
soarele

trebuia să îmi curăț bine cătarea unei amintiri
cum ar fi pervazul lung pe care stau înșirate niște mere
ca niște clape de pian

putea fi o inițiere pentru singurătate
o sârmă unde acrobații stau pe ciuci și plâng

dar a rămas o îmbrățișare pe scara rulantă în stația de metrou obor
și un sărut în plină inimă

2 buşeli:

  1. titlul meu ar fi fost versul acela cu
    iniţiere în singurătatea

    tare mult îmi plac versurile tale, tare mult

    RăspundețiȘtergere
  2. era o varianta pentru titlu, dar mi s-a parut prea dur, prea anunta ce e sub titlu:) multumesc de citire

    RăspundețiȘtergere

Zi ceva de-a busilea sau din picioare

de-a bușilea prin aer!